0
ÜZLETÜNK NYITVA TARTÁSA

Nyári nyitva tartás:

Hétfő-Péntek: 9-18h
Szombaton: 9-13h

--------------------------
06 1 367-4905
06 1 436-0339
 
1037 Budapest
Gyöngysor u. 10-12
 
 
Munkatársat keresünk
ÚJDONSÁGOK
TERMÉKEINK

 
HÍRLEVÉL
Hírlevél feliratkozás
HAJÓS MÁRKÁK
Lowrance halradar
Simrad termékek
B&G készülékek
Eladó Torqeedo motor
Eladó Zebco Rhino motor
Piranha csiga
Zodiac gumicsónak
Steiner távcső
Armare termékek
Lanex termékek
International
Ronstan
Ultraflex
Lalizas

Általános szerződési feltételek

Üdvözöljük a Maritime Hajósbolt webáruházában!

Új adatkezelési tájékoztatónkat, ITT találja meg


Ez nem egy internetes áruház csupán, hanem a több mint 25 éves Maritime Kft. választékának webes megjelenítése. Bizalommal fordulhat hozzánk. Igyekszünk hatalmas termékválasztékunkat feldolgozni a webáruházban is, de üzletünk fő sajátossága és előnye továbbra is az, hogy nálunk kapható is 18.000 féle áru készletről. Reméljük, szolgálatára lehetünk már a webes csatornán is.

1. Tájékoztató adatok:

A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője:

Maritime Kft.
Székhelye: 2011, Budakalász Duna Sétány 42.
Az üzemeltetés telephelye: 1037 Gyöngysor u. 10-12
Az üzlet fantázianeve: Maritime Hajósbolt
Adószám: 10534935-213
Cégjegyzékszám: 13-09-063216
A webáruházi tevékenység száma: TEÁOR 47.91 Csomagküldő internetes kereskedelem.


K&H bankszámlaszám: 10201006-50094079-00000000


2. Ügyfélszolgálat:

Kollégáinkat a következő időpontokban érheti el telefonon vagy személyesen:

Nyári nyitva tartás alatt:

Hétfő-Péntek: 9-18h
Szombaton:    9-13h


Ehhez képest eltérő nyitva tartásunkról és további telefonszámainkról mindenkor tájékoztatjuk vásárlóinkat honlapunkon keresztül (www.maritime.hu).

Szívesen vesszük ügyfeleink írásos megkeresését is a kapcsolat menüpontban.

3. Megrendelések:

Megrendelésieket leadhatják éjjel-nappal webáruházi rendszerünkön keresztül, vagy telefonon üzletünkben nyitva tartási időben.
A megrendelést nyitást követően feldolgozzuk és visszaigazoljuk e-mailben vagy telefonon.

Amennyiben a megrendelt áru nincs raktáron, tájékoztatást adunk annak várható beérkezési idejéről, illetve esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel. A telefonos megbeszélés során a megrendelőnek lehetősége van a rendelést módosítani vagy törölni.
A beérkezett rendeléseket a megemelkedett forgalmunk miatt a következő napon kezdjük el feldolgozni és kiszállításra átadni, feltéve, hogy a megrendelővel sikerül telefonon egyeztetni a részleteket. Amennyiben az ügyfelünknek rendkívül sürgős a csomag, egyedi elbírálást igényel!

Az áruházat 16 éves kortól használhatják kedves ügyfeleink. Interneten is kifizetheti bankkártyával a kiválasztott árut a K&H bank biztonságos internetes fizető rendszerén keresztül.

A bankkártyás fizetésnél

kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.


Hogyan jut el a vevőhöz a megrendelt áru?

Személyes átvétel: Önnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt termékeket üzletünkben (1037 Budapest Gyöngysor u. 10-12.)


Csomagküldő szolgálattal GLS feladjuk a csomagot az Ön részére és költségére. A költségvállaláshoz tájékoztatjuk Önt a szállítási és utánvét beszedési költség mértékéről. A költség függ a csomagok számától, a csomag terjedelmétől és súlyától illetve értékétől. A szállítási költséget a mindenkori díjszabás szerint számoljuk és erről a csomagfeladása elött, telefonon ajánlatot adunk.
Példaként: egy 5kg-os 20.000ft. alatti értékű csomag esetén 2018. novemberében a szállítási és utánvét beszedési költség 1700ft. Amennyiben a csomag előre egyeztetett értékét előre átutalja bankszámlánkra, a költség 5kg alatt kb. 1.500 Ft-ra csökken. Online fizetésnél egységesen 1.500Ft. a költség. (
Az árak évente változhatnak)

A GLS a csomagot a feladást követő napon kiszállítja Önnek. Az átvétel érdekében a megjelölt címen tartózkodni kell a csomag átvételére és utánvétes kifizetésére megbízott személynek.


Utánvétes fizetés esetén az áru értékét és a szállítási költséget a csomag átvétele előtt kell a fuvarozónak kifizetni. A Maritime Kft. által kiállított számlát a csomagban találhatja majd.


Bármilyen kérdés esetén hívja kollégáinkat, lehetőleg a csomagot előkészítő, számlázó kollégát, aminek a nevét a számlán is megtalálja. (Kollégáink nevét a cikk alján is megtalálhatja.)


4. Jótállás, szerviz

A Maritime Hajósbolt törekszik arra, hogy kivétel nélkül jó minőségű árut forgalmazzon, megbízható szállítóktól. Amennyiben mégis hibásnak bizonyul az áru, igyekszünk a hibát minél előbb orvosolni. A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállást a 151/2003.(IX.22) Kormányrendelet rendelkezései szerint vállaljuk, kivéve ha szállítónk annál kedvezőbb feltételeket biztosít ügyfeleink részére. A jótállási igény a jótállási időn belül számlával és jótállási jeggyel érvényesíthető üzletünkben.
Nem érvényesíthető jótállási igény, ha a hiba rendellenes vagy a kezelési útmutatóban előírttól eltérő használat vagy tárolás eredménye, ha nem a termék javításában illetékes, a szerviz listában szereplő szerviz vagy személy javította, illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadók.

5. A vásárlástól való elállás joga

A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, még a kiszállítás előtti órákban a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást a vevő személyesen, e-mailben vagy telefonon kezdeményezheti.


A vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint.

  • A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

  • A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzletében is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

  • Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
  • A Maritime Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és használatlan termék esetén fizeti vissza a teljes vételárat. Ellenkező esetben diszkontált ár kerülhet visszafizetésre. A visszafizetendő árból minden esetben levonásra kerül a szállítási és utánvét beszedési költség, hiszen ez a vevő kizárólagos döntése alapján felmerült, saját kockázati körébe eső költség, ami bevételként nem jelentkezik a feladónál.

  • Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

    • lezárt csomagolású elektronikai, digitális termékek tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.


6. Az ügyfél által megadott adatok kezelésének és felhasználásának módja

Az Ön személyes adatainak védelme a Maritime Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

7. Felelősség korlátozás

A Maritime Hajósbolt internetes áruházán keresztül történő vásárlás esetén feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és azok elfogadását. A felhasználó illetve a vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetve magának kell gondoskodnia számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.
A Maritime Kft. nem felel az irányításán kívül álló események okán bekövetkező károkért, a weboldal használatából vagy üzemzavarából, az adatok bárki által történt megváltoztatásából, vírusok okozta, szoftver vagy internetes hálózati hibából vagy egyéb technikai jellegű hibából eredő károkért.

A webáruházban szereplő adatok, műszaki információk a legnagyobb gondosság mellett is tartalmazhatnak hibákat, tévedéseket. Az onlinerendszerünk óránként frissül, ezért ritkán, de előfordulhat, hogy az üzletünkben már megvásárolták azt a terméket, amit Ön kiválasztott és online megrendelt. Kollegáink minden esetben felveszik a kapcsolatot a rendelés állapotáról! A hibás szövegért, árakért, képért előre is szíves elnézésüket kérjük, egyben szeretnénk kérni, hogy az észlelt hibákról tájékoztassák cégünket, hogy azokat mielőbb javítani tudjuk. Kérjük, hogy ha hibára gyanakszanak, még a megrendelés előtt tegyék lehetővé, hogy a termék leírását, adatait, milyenségét pontosítsuk közös érdekünkből.

Akciós termékeknél az akciós ár csak a készleterejéig értendő! Amennyiben már csak megrendelhető az akciós termék, abban az esetben az új árat egyeztetni kell.

Szeretettel várjuk Önöket webáruházunkban és üzletünkben.

Reméljük, hajózásuk során örömüket lelik majd az általunk forgalmazott termékekben.

Beregszászi Katalin, ügyvezető

Oláh Edina, üzletvezető, vevői kommunikáció
Gasztné Svertecki Gyöngyi, üzletvezető helyettes, kötelező felszerelések
Kovács Ildikó, ruházat, cipők, ajándéktárgyak
Szakács Istvánné Ica, webes értékesítési koordinátor,
Sas László, motorok, csónakok, vitorlás szerelvények, Yamaha szerviz
Ányos Balázs, motorok, csónakok, felszerelések, Secumar szerviz
Szakály Tamás, műszerek (halradar, gps, stb.) csónakok, kajak-kenu, gazdasági vezető
Gocsmán Béla webmester

Ez a dokumentum innen letölthető.

Akadálymentesített és gyermekbarát üzlet